Mgr. Petra Mastná - CK VÍKEND, Palackého nám. 200, 26801 Hořovice, IČO: 43125719, tel. 311 510 140, email: vikend@ck-vikend.cz, www.ck-vikend.cz
Klient se na zájezd CK Víkend může přihlásit osobně v CK, telefonicky nebo e-mailem. Při přihlášení sdělí jména, adresy, data narození všech osob, kontaktní telefon a e-mail. Smluvní vztah vzniká při telefonickém přihlášení ústně, při přihlášení e-mailem písemným potvrzením přihlášky ze strany CK nebo oboustranným podpisem smlouvy o zájezdu, a to vždy počínaje úhradou zálohy ze strany klienta. Úhradou zálohy klient potvrzuje, že se seznámil s těmito organizačními podmínkami a že je v plném rozsahu přijímá.
Klient je povinen splatit stanovenou zálohu do 7 dnů od přihlášení, zájezd je nutno doplatit bez vyzvání do 1 měsíce před odjezdem. Případné slevy či příplatky se uplatňují při doplatku. V případě přihlášení v době kratší než 1 měsíc před odjezdem musí být plná cena zájezdu uhrazena do 2 dnů. Platbu lze provést v hotovosti v CK, bankovním převodem, vkladem na účet CK vedený u České spořitelny nebo poštovní poukázkou. Při platbě je vždy nutno uvést variabilní symbol, který obdrží klient při rezervaci, jinak nelze identifikovat plátce.
U některých zájezdů platí větší First Minute slevy (FM), a to při přihlášení a platbě zálohy do 12.1.2017. U většiny zájezdů platí rovněž slevy za včasné přihlášení (VP) při platbě zálohy dříve než 4 měsíce před odjezdem. Slevy se nesčítají. V případě FM slevy lze zálohu rozdělit na dvě části s tím, že do 12.1.2017 musí být uhrazena 1. část ve výši 4000 Kč, zbytek zálohy do 4 měsíců před odjezdem a doplatek do 1 měsíce před odjezdem.
U etapových zájezdů do exotiky a do severských zemí je CK při přihlášení v době kratší než 2 měsíce před odjezdem oprávněna účtovat příplatek za individuální zajišťování cesty, popř. za vyšší cenu letenek apod. V každém případě musí být klient o případném navýšení konečné ceny informován již při přihlášení.
CCK si vyhrazuje právo provést změny vyvolané nepředvídatelnými okolnostmi, v odůvodněných případech (např. kvůli počasí) změnit též pořadí programových dní či zvolit náhradní program. CK nezodpovídá za výpadky programu kvůli dopravním zdržením, která nezavinili její smluvní partneři (dopravce, ubytovatel, průvodce). CK může odstoupit od smlouvy jen z důvodu zrušení zájezdu nebo porušení smluvní povinnosti klientem. Odstoupí-li CK od smlouvy z důvodů porušení povinnosti klientem, je klient povinen zaplatit CK níže uvedené odstupné (stornovací poplatky). CK může zrušit zájezd z důvodu nedostatečného počtu zájemců do 20 dnů před odjezdem, v době kratší pak z důvodu změn u dodavatelů služeb nebo vyšší moci. Při nutnosti zrušit zájezd nabídne CK se slevou zájezdy náhradní, neníli žádný akceptován, vrátí klientovi celý zaplacený obnos.
Ruší-li svoji účast klient, CK účtuje níže uvedené stornovací poplatky. Stornovací podmínky nerozlišují důvod storna, na lékařská ani jiná osvědčení nemůže být brán zřetel. U autobusových zájezdů lze přihlásit náhradníka bez stornovacího či jiného poplatku, u leteckých zájezdů podle aktuálních možností. Při vyšších stornopoplatcích poskytujeme částečné kompenzace (viz níže), u dražších zájezdů navíc doporučujeme se proti stornu pojistit.
1. | více než 3 měsíce před odjezdem |
autobusové zájezdy 500 Kč letecké zájezdy 3000 Kč |
4. | 4 až 2 týdny před odjezdem |
50 % |
2. | 3 až 2 měsíce před odjezdem |
30 %, u autobus.zájezdů minimálně 500 Kč, u leteckých minimálně 4000 Kč |
5. | 2 až 1 týden před odjezdem |
80 % |
3. | 2 až 1 měsíc před odjezdem |
ve výši zálohy | 6. | méně než 1 týden před odjezdem |
100 % |
Pokud je zákazník postižen stornovacím poplatkem odpovídajícím nejméně 50 % z celkové ceny nebo vyšším než 10 000,- Kč, pak mu CK poskytne slevu při přihlášení na další zájezd v tomtéž nebo příštím roce. Výše slevy činí 25% ze zaplaceného stornovacího poplatku. Tato kompenzace je nepřenosná, s výjimkou mezi členy rodiny. Pokud je zákazníkem tento další zájezd opět stornován, nárok na kompenzaci zaniká. Kompenzace se neposkytne, pokud se klient nedostaví k odjezdu a svou neúčast předem do CK nenahlásí.
Autobusové zájezdy odjíždějí z Prahy, nejčastěji st. metra Nové Butovice, Střížkov či Budějovická – místo a čas je vždy upřesněno v pokynech k odjezdu. Nástup na trase je možný jen po dohodě s CK. Přepravují se jen skladná zavazadla (kufr, batoh, taška). Krosny s nosičem jsou neskladné a nebudou vzaty do přepravy. V českých autobusech si lze zakoupit za Kč kávu, limo, pivo, čaj.
Přepravní podmínky - v ceně je vždy letenka včetně tax a jedno zavazadlo k odbavení (u různých aerolinek 15- 32kg) – podrobněji v pokynech k odjezdu. Ostatní služby (jídlo, výběr místa atd.) se též řídí pravidly leteckých společností a mohou být za poplatek. Možné změny - u leteckých zájezdů může dojít ke změnám letových časů v rámci téhož dne. Případný program v letové dny vychází z letových časů v době rezervace letenek a je nezávazný - při případné změně letových časů si CK vyhrazuje právo jej přizpůsobit.
Spropitné - v mnoha destinacích je zvykem dávat místním poskytovatelům služeb, zejména řidičům charterových autobusů, spropitné – dle spokojenosti a místních zvyklostí ve výši 1-2 EUR/den. Spropitné není v ceně zájezdu, liší se dle mnoha okolností, na přiměřenou výši upozorní klienta průvodce. Drobné spropitné mohou někde očekávat též pokojské, nosiči zavazadel, obsluha v restauracích, na toaletách apod., některé profese jsou na tento příjem zcela odkázány. Nedání spropitného může být v některých, zejména zámořských destinacích považováno za silný nesouhlas s kvalitou služby, může se na něj nahlížet jako na nezaplacení služby a může vyvolat nepříjemné situace.
je popsáno u jednotlivých zájezdů. Jednolůžkové pokoje – pokud individuální klient nepožádal při přihlášení o jednolůžkový pokoj a/nebo za něj nemá zaplacený příplatek, pak je to považováno za souhlas s ubytováním s jinou osobou, popř. s dvěma osobami, pokud se ve skupině vyskytne lichý počet individuálních cestujících. Pokud je v ceně zájezdu pouze vícelůžkové ubytování, pak klient bez příplatku souhlasí, že bude ubytován s odpovídajícím počtem osob. Jednolůžkové pokoje mohou být menší nebo jinak zařízené než dvoulůžkové pokoje. Dvoulůžkové pokoje mohou mít buď dvě (či více) oddělených samostatných lůžek (v některých případech i napevno vestavěných) nebo dvoulůžko. V některých zemích jsou dvoulůžka vybavena pouze jednou přikrývkou a mohou být menších rozměrů než dvě samostatná lůžka.
Týden před odjezdem obdrží objednávající klient poštou nebo e-mailem „Pokyny k odjezdu“, ve kterých jsou všechny potřebné informace. S těmito pokyny seznámí též ostatní klienty, které přihlašoval.
Přihlášením do zájezdu klient souhlasí s tím, aby CK v souladu se zákonem 101/2000 Sb. uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje. Poskytnuté údaje budou použity pouze pro potřeby realizace zájezdu a zasílání informací CK.
CK je pojištěna dle zákona proti úpadku u pojišťovny Uniqa pojišťovna, a.s, zastoupené společností Fiducia s.r.o. V ceně zájezdu není žádné jiné pojištění. Doporučujeme proto klientům, aby se individuálně pojistili na dny zájezdu cestovním zdravotním pojištěním, popř. též s připojištěním odpovědnosti za škody. Klient odpovídá za posouzení vlastního zdravotního stavu a zúčastňuje se veškerého programu, včetně vycházek či túr, na vlastní nebezpečí. U dražších zájezdů též doporučujeme pojištění proti stornu zájezdu, které však musí být uzavřeno ihned po přihlášení a zaplacení zálohy, podmínky jednotlivých pojišťoven se liší.
Reklamaci či stížnost na kvalitu poskytovaných služeb je nutno podat průvodci bez odkladu tak, aby bylo možné sjednat nápravu na místě. Není-li náprava závady možná, sepíše se zápis uvádějící důvod reklamace, vyjádření klienta i průvodce, popř. dalších zainteresovaných stran (ubytovatel, dopravce). Pokud se klient rozhodne reklamovat závadu až po ukončení zájezdu, je třeba reklamaci zaslat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce od skončení zájezdu, jinak nárok zaniká. Ohlasy či náměty ke zlepšení jsou ovšem vítány i dodatečně.
PRODEJ ZÁJEZDŮ
tel. 311 510 140
po-pá 08:00-11:30 a 12:30-16:00
číslo účtu:
38 39 471 389 / 0800
Cestovní kancelář Víkend, Palackého náměstí 200/10, 268 01 Hořovice, tel. 311 510 140, fax 311 51 44 96